سايت پيدايش سايتي معتبر براي استارتاپ شما سايت پيدايش سايتي معتبر براي استارتاپ شما .

سايت پيدايش سايتي معتبر براي استارتاپ شما

بازار كار در استارتاپ ها چطور است؟

بازار كار براي استارتاپ ها معمولا چگونه است؟
اين سوالي است كه بسياري از افراد هنگام راه اندازي استارتاپ به ذهنشان خطور مي كند و به دنبال پاسخ براي آن هستند. اما پاسخ به اين سوال، آن قدرها آسان نيست و موفقيت در استارتاپ و داشتن بازار كار بستگي به عوامل زيادي دارد. بسياري از افراد مي پرسند آيا زحمتي كه متحمل مي شوند تا استارتاپ خاصي را راه اندازي كنند و آن را توسعه دهند، در آينده با سود مورد انتظار جبران خواهد شد؟ وضعيت استخدام در استار آپ ها چگونه است؟ آينده كسب و كار استارتاپي چگونه پيش مي رود و مواردي از اين دست. در اين مقاله پيدايش سرمايه گذاري و ... به اين مسائل مي پردازيم كه يكي از مهمترين دغدغه هاي هر فردي است كه به راه اندازي و توسعه كسب و كار جديد يا استارتاپ فكر مي كند.

بازار كار استارتاپ
براي آن كه نگرش و چشم انداز مناسبي از بازار كسب و كار خود داشته باشيد بايد به نكات مهمي توجه كنيد:

• تحقيق در مورد بازار كار
ابتدايي ترين نكته اين است كه اطلاعات كافي راجع به بازار خود داشته باشيد. اين اطلاعات مي تواند از طريق صحبت با كساني كه قبلا وارد حوزه كاري مدنظر شما شده اند باشد. يا مي تواند به صورت تحقيق ميداني و مشاهدات فرد انجام شود.
پس اولين كاري كه هر استارتاپ بايد انجام دهد، تحقيق در مورد بازار كار است. وقت مناسبي براي اين قسمت از كار اختصاص دهيد و آن را به دقت و با پيگيري دقيق انجام دهيد.

• بررسي عوامل موفقيت و شكست در بازار كار
در كنار تحقيق بازار هدف، بايد به اين مساله توجه داشته باشيد كه عوامل موفقيت و شكست را مثلا در بازار تهران بررسي كنيد. حتي مشخص نماييد بازار هدف شما را چه كساني با چه زمينه هايي تشكيل مي دهند و به عوامل شكست در استارتاپ ها دقت ويژه اي داشته باشيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص انواع ايده يا شتاب دهنده كافيست وارد سايت پيدايش شويد. 

منبع

 


برچسب: سايت پيدايش،ايده استارتاپي،استارتاپ ايراني ،استارتاپ خارجي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۴:۵۵ توسط:فاطمه شيري موضوع: نظرات (0)

استارتاپ ها چگونه به كار در منزل اينترنتي كمك كرده اند؟

اين روزها بسياري از افراد به دنبال آن هستند كه با كسب و كار اينترنتي در منزل، نياز خود به داشتن درآمد و شغل و استخدام در سازمان هاي مختلف را مرتفع سازند. برخي از استارتاپ ها مي توانند كمك بزرگي در اين زمينه باشند و برخي مي توانند بر اساس همين ايده شكل گرفته و توسعه يابند. در اين مقاله پيدايش ، راجع به اين كه چطور كار در منزل اينترنتي مي تواند يك راه حل مناسب براي كسب درآمد از اينترنت و يا حتي راه اندازي استارت آپ باشد صحبت مي كنيم تا به طور كامل بدانيد استارتاپ چيست.

استارتاپ ها و كار در منزل اينترنتي

استارتاپ ها معمولا حول ايده جديدي شكل مي گيرند كه قرار است نيازي از افراد ديگر را در زمينه اي خاص برطرف نمايد. از آن جا كه رفع نياز بايد موفق تر از رقبا صورت گيرد، استارتاپ هايي كه به صورت كار در منزل اينترنتي هستند مي توانند به انواع روش ها انجام گرفته و در رقابت تنگاتنگ با رقيبان حاضر در بازار برگ برنده اي در دست داشته باشد. برگ برنده استارتاپ ها ممكن است اين باشد كه بتوانند براي افراد امكان كسب درآمد از اينترنت را فراهم كنند به شرطي كه پس از طي كردن مراحل ايده چيست و يك ايده ناب چگونه است استارتاپ خود را راه اندازي كنند.

كار در منزل اينترنتي: بازي برد برد براي هر دو طرف

به گونه اي كه اين امكان را فراهم كنند كه همكاران آنها در تيمي كه تشكيل شده است به صورت كار در منزل اينترنتي همكاري داشته باشند كه اين مساله مي تواند به سود هر دو طرف مي تواند تمام شود. داستان استخدام ها اين روزها داستان جالبي به نظر نمي رسد و تامين نيازهاي افراد داوطلب استخدام گاهي اوقات در توان كسب و كارهاي نوپا يا استارتاپ ها نيست. بنابراين به جاي استخدام افراد و پرداخت حق بيمه و ديگر حقوق كساني كه استخدام شده اند استارتاپ ها مي توانند از كسب و كار اينترنتي در منزل به عنوان گزينه همكاري با افراد تيم استفاده كنند. در اين صورت ديگر لازم نيست هزينه هايي بابت استخدام فيزيكي و حضوري بپردازند يا مبالغي را بابت اجاره محلي كه افراد استخدام شده در آن مشغول به فعاليت و كار شوند متقبل گردند.

 بنابراين كار در منزل اينترنتي را ترجيح مي دهند تا بتوانند ضمن كاهش هزينه هاي جانبي، از افرادي كه علاقه مند به كسب و كار اينترنتي در منزل هستند استفاده نمايند. افراد علاقه مند به كسب و كار اينترنتي در منزل هم به جاي آنكه به فكر فرايندهاي گاهي طولاني استخدام بگردند ترجيح مي دهند گزينه كسب درآمد از اينترنت را براي گذران زندگي خود انتخاب كنند و آزادي عمل بيشتري داشته باشند. بنابراين به نوعي كسب و كار اينترنتي در منزل، مي تواند بازي برد برد هم براي استارتاپ باشد و هم براي تيمي كه قرار است با استارت آپ همكاري هاي لازم را داشته باشد و اين كسب و كار نوپا را در رسيدن به اهداف خود ياري كند كه در اين مسير بايد به موارد بسياري مانند شتابدهنده چيست و ... توجه كرد.

براي خواندن ادامه اين مطلب جذاب كافيست اينجا كليك كنيد.


برچسب: سايت پيدايش،ايده استارتاپي،استارتاپ ايراني موفق،استارتاپ خارجي موفق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۶:۰۵ توسط:فاطمه شيري موضوع: نظرات (0)

خريد بازديد و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۳۱ توسط:فاطمه شيري موضوع: نظرات (0)

ليست راه هاي پيدا كردن سرمايه گذار استارتاپ و كسب و كار

نياز به سرمايه گذار، نياز هر استارتاپ
هر استارتاپ و كسب و كاري براي راه اندازي و توسعه ابتدا نياز به يك ايده و سپس نياز به جذب سرمايه گذار دارد. سرمايه گذاري در استارتاپ ها عامل بقا و پيشرفت آن هاست. بنابراين يكي از اموري كه هر استارت آپ و كسب و كار نوپايي بايد به صورت جدي به دنبال آن باشد جذب سرمايه گذاران است. افرادي كه منابع مالي و گاهي اعتبار خود را در اختيار استارت اپ قرار داده و در مراحل مختلف راه اندازي تا ارائه محصول نهايي استارتاپ با آن همراهي داشته باشند.
افرادي كه در استارت اپ ها سرمايه گذاري مي كنند بايد به اين نوع كسب و كار اعتماد كنند و آينده اين كسب و كارها را روشن ارزيابي كنند تا تمايل به سرمايه گذاري در آنها وجود داشته باشند و اين تمايل در تمامي مراحل راه اندازي تا به نتيجه رسيدن استارت آپ به صورت مداوم حفظ شود. جذب سرمايه گذار و كسي كه منابع خود را در اختيار استارت آپ قرار دهد تا بعدها از سود آن بهره مند شود بسيار مهم است. در اين رابطه استارتاپ ها بايد به نكات مهمي توجه كنند كه در اين مقاله سعي شده است به مهمترين آنها اشاره شود. كارهايي كه استارت آپ ها بايد انجام دهند تا افراد تمايل به سرمايه گذاري در استارت آپ داشته باشد مي تواند شامل موارد زير باشد:

۱- تهيه يك ليست استراتژيك از سرمايه گذار هاي بالقوه و بالفعل
در اولين قدم بايد ليستي از افرادي كه به صورت بالقوه و بالفعل مي توانند در كسب وكار شما مشاركت داشته و سرمايه گذاري كنند تهيه كنيد. اين ليست را مي توانيد با جستجو، پرس وجو از افراد مطلع، استخدام فردي كه آشنا با سرمايه گذاران و فرايند جذب سرمايه گذار است و يا تحقيق در بازار كار انجام دهيد. تا آن جا كه مي توانيد با افراد مختلف در اين مورد ارتباط برقرار كنيد تا از دانسته هاي آنها استفاده كنيد. مخصوصا كساني كه به تازگي توانسته اند اين مسير را طي كنند و با شرايط كنوني جامعه و راه اندازي استارتاپ آشنايي كافي دارند مي توانند منبع اطلاعاتي شما در رابطه با جذب سرمايه گذار باشند.

۲- برقراري ارتباط با سرمايه گذار ها
برقراري ارتباط با سرمايه گذار قدم بعدي است كه مي تواند در قالب ها و شكل هاي مختلف انجام شود. مي تواند در حاشيه نشست ها و جلسات مرتبط با كسب و كار باشد، يا به صورت استفاده از معرف براي معرفي استارتاپ شما و گرفتن وقت ملاقات انجام شود. همين طور مي تواند با ارسال ايميل يا پست الكترونيك انجام شود. تماس با وي به شرط داشتن وقت قبلي نيز گزينه مناسبي است.

۳- تشكيل جلسات با افراد سرمايه گذار
قدم بعدي براي جذب سرمايه گذار، ترتيب دادن جلساتي است كه در آن بتوان به صورت حضوري و چهره به چهره با فرد مورد نظر و يا نماينده قانوني وي صحبت كرد. در اين جلسه بهتر است گزارشي از فعاليت، چشم انداز و آينده استارت اپ در اختيار سرمايه گذار قرار گيرد تا وي بتواند تصوير درستي از استارت آپ داشته باشد. در اين صورت احتمال موفقيت در جذب سرمايه گذار در استارتاپ بيشتر مي شود و مي توان وارد مراحل بعدي مانند پيدا كردن شتابدهنده و ... شد. 

براي خواندن ادامه اين مطلب جذاب كافيست اينجا كليك كنيد.


برچسب: سايت پيدايش،ايده استارتاپي،استارتاپ ايراني موفق،استارتاپ خارجي موفق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۱:۰۰ توسط:فاطمه شيري موضوع: نظرات (0)

چطور با ايده هاي كارآفريني ميتوانيم استارت آپ راه اندازي كنيم؟

يك استارتاپ از كجا آغاز مي شود؟ معمولا چه عنصري باعث شكل گيري يك استارت آپ جديد مي شود؟ تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد؟ يا انديشيده ايد كه مولفه اساسي كه هر استارت آپ بايد داشته باشد چيست؟ در اين مقاله به اين سوال ها پاسخ داده مي شود. به اين پرداخته مي شود كه براي راه اندازي و در قدم بعد توسعه و مديريت يك كسب و كار جديد تحت عنوان استارت آپ، اساسي ترين عنصري كه لازم است داشتن ايده كارآفريني و تبديل ايده هاي خلاقانه يا ايده جديد به يك كسب و كار است.

سفر استارتاپ و ايده هاي كارآفريني
استارتاپ، نوعي آفرينش محسوب مي شود. در اين مسير كه مانند سفري مي ماند كه از نقطه اي آغاز مي شود و مسير همچنان با رشد استارت آپ و توسعه آن ادامه مي يابد؛ نقطه آغاز همان ايده هاي كارآفريني است. صاحب ايده جديد استارتاپ، كسي است كه در حوزه اي كه علاقه مند به راه اندازي كسب و كار است؛ به دنبال تبديل ايده خلاقانه و يا ايده جديد خود به عرصه عمل است و اين معجزه تبديل ايده به يك كسب و كار مي تواند موجب شود كه با داشتن ايده كارآفريني، خلاقيت و نوآوري جامعه مسير بهتري را طي كرده و از سوي ديگر ميزان بيكاري افراد جامعه كاهش يافته و نرخ اشتغال و بهره وري در اجتماعي پويا افزايش يابد. اما چگونه مي شود كه ايده هاي كارآفريني، خالق يك استارتاپ جديد و سودده مي شوند كه مي توان با فعاليت در آن، هم به فرد و هم به جامعه در رسيدن به رشد و پيشرفت كمك كرد؟

تبديل ايده كارآفريني به استارت آپ ها
كارآفرينان معمولا كساني هستند كه قصد دارند بر ايده كارآفريني، تكيه كرده و به جاي آنكه به دنبال فرايندهاي استخدام و يافتن شغل باشند خود خالق كسب و كارهاي نوپايي با كمك شتابدهنده ها شوند كه بتوانند دست ديگر افراد جامعه را نيز گرفته، در عين حال بتوانند نيازي از جامعه را برطرف نمايند. هر چه ايده جديد و يا ايده جالبي در ذهن فرد كارآفرين شكل بگيرد اما نتواند آن را به عرصه عمل درآورد، ايده هاي كارآفريني اثري ندارند.

عناصر ضروري در تبديل ايده هاي كارآفريني به كسب و كار
پس داشتن ايده جديد يا ايده خلاقانه گرچه لازم است اما كافي نيست. ايده جالب بايد به عمل درآيد. چگونه؟ با پرورش ايده هاي كارآفريني در بسترهاي مناسب و با همكاري افراد مناسب و جذب سرمايه كافي يا به عبارتي ديگر پيدا كردن يك سرمايه گذاري خوب. پس علاوه بر داشتن ايده خلاقانه، اين رمز موفقيت تبديل ايده هاي كارآفريني به استارت آپ هايي است كه علاوه بر رفع نياز مشتري، بتوانند وي را به خود وفادار كرده و بازخوردهاي مثبتي از مشتري دريافت كنند و به زيست خود در دنياي پر از رقابت و عرصه رقيبان قوي كسب و كار ادامه دهند. پس به پرورش ايده جالب و ديگر موارد توجه كنيد.

براي ادامه مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.


برچسب: سايت پيدايش،ايده استارتاپي،استارتاپ ايراني موفق،استارتاپ خارجي موفق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۸:۱۰ توسط:فاطمه شيري موضوع: نظرات (0)

چطور با ايده هاي كارآفريني ميتوانيم استارت آپ راه اندازي كنيم؟

يك استارتاپ از كجا آغاز مي شود؟ معمولا چه عنصري باعث شكل گيري يك استارت آپ جديد مي شود؟ تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد؟ يا انديشيده ايد كه مولفه اساسي كه هر استارت آپ بايد داشته باشد چيست؟ در اين مقاله به اين سوال ها پاسخ داده مي شود. به اين پرداخته مي شود كه براي راه اندازي و در قدم بعد توسعه و مديريت يك كسب و كار جديد تحت عنوان استارت آپ، اساسي ترين عنصري كه لازم است داشتن ايده كارآفريني و تبديل ايده هاي خلاقانه يا ايده جديد به يك كسب و كار است.

سفر استارتاپ و ايده هاي كارآفريني
استارتاپ، نوعي آفرينش محسوب مي شود. در اين مسير كه مانند سفري مي ماند كه از نقطه اي آغاز مي شود و مسير همچنان با رشد استارت آپ و توسعه آن ادامه مي يابد؛ نقطه آغاز همان ايده هاي كارآفريني است. صاحب ايده جديد استارتاپ، كسي است كه در حوزه اي كه علاقه مند به راه اندازي كسب و كار است؛ به دنبال تبديل ايده خلاقانه و يا ايده جديد خود به عرصه عمل است و اين معجزه تبديل ايده به يك كسب و كار مي تواند موجب شود كه با داشتن ايده كارآفريني، خلاقيت و نوآوري جامعه مسير بهتري را طي كرده و از سوي ديگر ميزان بيكاري افراد جامعه كاهش يافته و نرخ اشتغال و بهره وري در اجتماعي پويا افزايش يابد. اما چگونه مي شود كه ايده هاي كارآفريني، خالق يك استارتاپ جديد و سودده مي شوند كه مي توان با فعاليت در آن، هم به فرد و هم به جامعه در رسيدن به رشد و پيشرفت كمك كرد؟

تبديل ايده كارآفريني به استارت آپ ها
كارآفرينان معمولا كساني هستند كه قصد دارند بر ايده كارآفريني، تكيه كرده و به جاي آنكه به دنبال فرايندهاي استخدام و يافتن شغل باشند خود خالق كسب و كارهاي نوپايي با كمك شتابدهنده ها شوند كه بتوانند دست ديگر افراد جامعه را نيز گرفته، در عين حال بتوانند نيازي از جامعه را برطرف نمايند. هر چه ايده جديد و يا ايده جالبي در ذهن فرد كارآفرين شكل بگيرد اما نتواند آن را به عرصه عمل درآورد، ايده هاي كارآفريني اثري ندارند.

عناصر ضروري در تبديل ايده هاي كارآفريني به كسب و كار
پس داشتن ايده جديد يا ايده خلاقانه گرچه لازم است اما كافي نيست. ايده جالب بايد به عمل درآيد. چگونه؟ با پرورش ايده هاي كارآفريني در بسترهاي مناسب و با همكاري افراد مناسب و جذب سرمايه كافي يا به عبارتي ديگر پيدا كردن يك سرمايه گذاري خوب. پس علاوه بر داشتن ايده خلاقانه، اين رمز موفقيت تبديل ايده هاي كارآفريني به استارت آپ هايي است كه علاوه بر رفع نياز مشتري، بتوانند وي را به خود وفادار كرده و بازخوردهاي مثبتي از مشتري دريافت كنند و به زيست خود در دنياي پر از رقابت و عرصه رقيبان قوي كسب و كار ادامه دهند. پس به پرورش ايده جالب و ديگر موارد توجه كنيد.

براي ادامه مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.


برچسب: سايت پيدايش،ايده استارتاپي،استارتاپ ايراني موفق،استارتاپ خارجي موفق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۲:۲۷ توسط:فاطمه شيري موضوع: نظرات (0)