سایت پیدایش سایتی معتبر برای استارتاپ شما سایت پیدایش سایتی معتبر برای استارتاپ شما .

سایت پیدایش سایتی معتبر برای استارتاپ شما

بازار کار در استارتاپ ها چطور است؟

بازار کار برای استارتاپ ها معمولا چگونه است؟
این سوالی است که بسیاری از افراد هنگام راه اندازی استارتاپ به ذهنشان خطور می کند و به دنبال پاسخ برای آن هستند. اما پاسخ به این سوال، آن قدرها آسان نیست و موفقیت در استارتاپ و داشتن بازار کار بستگی به عوامل زیادی دارد. بسیاری از افراد می پرسند آیا زحمتی که متحمل می شوند تا استارتاپ خاصی را راه اندازی کنند و آن را توسعه دهند، در آینده با سود مورد انتظار جبران خواهد شد؟ وضعیت استخدام در استار آپ ها چگونه است؟ آینده کسب و کار استارتاپی چگونه پیش می رود و مواردی از این دست. در این مقاله پیدایش سرمایه گذاری و ... به این مسائل می پردازیم که یکی از مهمترین دغدغه های هر فردی است که به راه اندازی و توسعه کسب و کار جدید یا استارتاپ فکر می کند.

بازار کار استارتاپ
برای آن که نگرش و چشم انداز مناسبی از بازار کسب و کار خود داشته باشید باید به نکات مهمی توجه کنید:

• تحقیق در مورد بازار کار
ابتدایی ترین نکته این است که اطلاعات کافی راجع به بازار خود داشته باشید. این اطلاعات می تواند از طریق صحبت با کسانی که قبلا وارد حوزه کاری مدنظر شما شده اند باشد. یا می تواند به صورت تحقیق میدانی و مشاهدات فرد انجام شود.
پس اولین کاری که هر استارتاپ باید انجام دهد، تحقیق در مورد بازار کار است. وقت مناسبی برای این قسمت از کار اختصاص دهید و آن را به دقت و با پیگیری دقیق انجام دهید.

• بررسی عوامل موفقیت و شکست در بازار کار
در کنار تحقیق بازار هدف، باید به این مساله توجه داشته باشید که عوامل موفقیت و شکست را مثلا در بازار تهران بررسی کنید. حتی مشخص نمایید بازار هدف شما را چه کسانی با چه زمینه هایی تشکیل می دهند و به عوامل شکست در استارتاپ ها دقت ویژه ای داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع ایده یا شتاب دهنده کافیست وارد سایت پیدایش شوید. 

منبع

 


برچسب: سایت پیدایش،ایده استارتاپی،استارتاپ ایرانی ،استارتاپ خارجی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۴:۵۵ توسط:فاطمه شیری موضوع: نظرات (0)